SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

GARLIC TABLETS - HARGA MURAH ORIGINAL


GARLIC TABLETS - HARGA
MURAH ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

GARLIC TABLETS
GARLIC TABLETS

GARLIC TABLETS
GARLIC TABLETS

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
GARLIC TABLETS

ANDA MENGALAMI MASALAH SEMBELIT??? SELALU SAKIT KEPALA???
 BERAT BADAN YANG BERLEBIHAN?? JOM AMALKAN GARLIC TABLETS..
 INSYA ALLAH SEGALA MASALAH DI ATAS DAPAT DICEGAH 
DENGAN SEGERA..

Garlic Tablet ialah merupakan produk keluaran Hai-O yang dihasilkan dengan 
mengekstrak intipati bawang putih, tapi menyingkirkan rasa tajam dan bau yang
 tak menyenangkan.Khasiat bawang putih memang dah diketahui ramai. 
Paling famous, untuk buang angin dan kawal kolesterol..
.
Bila lemak kurang tentulah suka kan ..Badan pun makin ringan .. Banyak produk 
di pasaran .. Tapi ramai pilih Garlic Tablet sebab harganya sangat mampu milik
kan ..Cer cuba..cer cuba...Garlic Tablet buang angin-angin dlm badan. Lepas
 makan 2 biji Garlic Tablet ni, memang sendawa / kentut-kentut jee tau! 😂.
.
Tapi Alhamdulillah laaaaa, takde dahh angin atau sebu kat perut.Tambahan pula
 Garlic Tablet blh cegah kanser, cairkan kolestrol dlm darah dan macam-macam
 lagi khasiatnya tau. Jom sama-sama kita sihat dengan Garlic Tablet ^_^.


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
GARLIC TABLETS

Membantu menurunkan kandungan lemak dan kolesterol dalam darah.
Membantu mencegah penyakit kardiovaskular dan arteriosklerosis.
Membantu menghalang pembekuan darah, mencegah trombosis.
Membantu fungsi penghadaman, melegakan perut kembung 
dan ulser peptik.
Membantu membasmi kuman dan keradangan serta mencegah
 jangkitan penyakit.
Membantu menyelaras gula dalam darah.
Membantu menggalakkan peredaran darah dalam badan.

GARLIC TABLETS
FUNGSI GARLIC TABLETS

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
GARLIC TABLETS

Ekstrak intipati bawang putih.


CARA PENGAMBILAN GARLIC
TABLETS

Garlic Tablet - 2 kali sehari (anytime).


TIPS KEKAL SIHAT DAN AKTIF

Lakukan aktiviti yang mengeluarkan peluh seperti bersenam,berbasikal 
mahupun berjalan kaki.
 Ambil makanan sihat seperti putih telur, ikan, ayam atau sayur-sayuran.
 Minum jus sayuran segar tanpa campuran buah & gula sekurang-kurangnya
 selama tiga hari.
 Mandi wap atau sauna dipercayai dapat membantu mengatasi masalah
 timbunan lemak dengan cepat.
 Hindari makan lewat dan masa paling ideal untuk makan selewat-lewatnya
 tiga jam sebelum tidur.
 Lakukan senaman ringan untuk melatih otot dan melancarkan aliran darah
 ke seluruh tubuh.
 Manjakan diri dengan haruman minyak aromaterapi yang menyegarkan.
 Tidur yang cukup untuk mengembalikan kesegaran. 


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Garlic Tablet produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin 
HALAL dan disahkan KKM !.

GARLIC TABLETS
KELULUSAN KKM GARLIC TABLETS

PANTANG LARANG GARLIC
TABLETS

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
GARLIC TABLETS

Beberapa testimoni pengguna Garlic Tablet.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^









UMUR SEMAKIN TUA TENAGA PON SEMAKIN
BERKURANGAN?? INGIN MENGEMBALIKAN
KESIHATAN LUARAN SERTA DALAMAN?? 
JOM RASAI PERUBAHANNYA DENGAN 
JUS BIDADARI DCL

JUS BIDADARI DCL - PRODUK 
KESIHATAN LUARAN DAN
 DALAMAN WANITA

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online


JUS BIDADARI DCL
JUS BIDADARI DCL

JUS BIDADARI DCL
JUS BIDADARI DCL

JUS BIDADARI DCL
JUS BIDADARI DCL

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
JUS BIDADARI

Jus Bidadari ialah merupakan jus terbaik untuk kesihatan luaran dan dalaman
 serta menyerlah keanggunan wanita.Jus ini dirumus khas oleh pakar yang mahir 
tentang keperluan seseorang wanita.Selain itu,Jus Bidadari ini juga mengandungi
 minuman yang bernutrisi tinggi baik untuk remaja dan wanita khususnya bagi 
yang telah mendirikan rumahtangga.

Jus Bidadari juga adalah penawar bagi segala keputihan,senggugut,dan ikhtiar
 untuk mendapat cahaya mata.Jus ini juga membantu meningkatkan kesihatan 
dalaman wanita dan paling penting ia berkesan menjadikan keanggunan 
seseorang wanita di samping menawan luaran dan dalaman serta
 dpt mengecapi kebahagiaan dlm bahtera hidup berumahtangga. 


FUNGSI/KEBAIKAN/MANFAAT
JUS BIDADARI

Menonjolkan keyakinan diri dan mencapai kebahagiaan dalam
 rumahtangga.
Menjaga kesihatan dalam serta mencapai kecantikan sebenar 
seorang wanita.
Senggugut dan keputihan dapat di atasi.
Menghilangkan bau badan dan mulut.
Membantu menguatkan otot dan menyempitkan lagi faraj.
Membantu menegangkan payudara.
Membina dan mengecutkan rahim.
Membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan.
Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif.
Menguatkan sistem kemutan.
Menambahkan kolegen dalam badan.
Membantu surutkan panas badan.

JUS BIDADARI DCL
FUNGSI JUS BIDADARI DCL

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
JUS BIDADARI

Kurma.
Manjakani.
Serai.
Jarum Emas.
Asam Jawa.


CARA PENGAMBILAN/CARA PENGGUNAAN
JUS BIDADARI

Anda perlu mengikuti kaedah-kaedah pemakanan bidadari yang di syorkan. 
Pada peringkat awal pengambilan bidadari adalah seperti yang disyorkan.
Setelah sebulan anda boleh mengurangkan pengambilan bidadari untuk 
mengekalkan kesihatan dalaman wanita.

Bulan pertama: 
Minum 2 sudu makan,2 kali sehari (pada kebiasaannya,tindakbalas mula
 dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan.

Bulan Kedua & Seterusnya:
Minum bidadari 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman yang 
telah dibaikpulih oleh bidadari sepanjang sebulan pertama 
pengambilannya.


TIPS KESIHATAN DALAMAN DAN 
LUARAN WANITA

Perbanyakkan minum air putih.
Luangkan sedikit masa untuk bersenam.
Jauhi rokok dan jangan sesekali amalkan merokok.
Amalkan tidur yang cukup.
Hentikan atau rehat kulit buat sementara tanpa sebarang mekap.
Makan yang cukup tapi bukan berlebihan.
Luangkan sedikit masa untuk memanjakan diri dengan berfacial.
Usaha elak stress dalam hidup seharian kita.
Elakkan dari terlalu kerap mengambil sayur-sayuran yang bersifat 
sejuk seperti kangkung,timun,labu air atau kundur.
Sebolehnya hadkan pengambilan buah-buahan yang menghasilkan air yang 
banyak seperti pisang atau betik.Amalkan minum jus lobak merah yang 
dicampurkan sedikit madu lebah.
Jangan buang air kecil dan air besar serentak, sebaliknya cuba lakukan satu 
persatu.
Jangan buang air ketika berada didalam air (kolam renang atau tab mandi).
Ini dikatakan akan mampu melemahkan kemantapan vagina selain itu 
mempercepatkan monopus.
Bersihkan alat kelamin setiap kali selesai hubungan intim,ia boleh 
melemahkan selain mengundang penyakit berjangkit.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Jus Bidadari dijamin 100% HALAL dan disahkan KKM.


PANTANG LARANG JUS BIDADARI

Untuk hasil yang baik minum air kosong sekurang-kurangnya
 2liter setiap hari.
Tidur awal,rehat dengan secukupnya.
Amalkan gaya hidup sihat.
Kurangkan makanan tidak berkhasiat.
Lemak tinggi.
Berminyak.
Minuman bergas.
Minuman keras.
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PEjuNGGUNA
JUS BIDADARI

Ada testimoni penggunaan Jus Bidadari.
Boleh rujuk gambar testimoni di bawah=)




Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers


Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"






CARA PEMBELIAN

1) Bank In Ke Akaun Biz:



Bank: Maybank
Penama: Nurul Najihah Bt. Ilias
No Akaun: 512400507733

Bank: CIMB Bank
Penama: Nurul Najihah Bt. Ilias
No Akaun: 7602361624


Sebarang Pertanyaan

Dan Tempahan

Hubungi Kami Di

SMS/WHATSAPP

Untuk Mendapatkan

GARLIC TABLETS

ATAU

JUS BIDADARI DCL

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================

Terima kasih kerana membaca GARLIC TABLETS - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "GARLIC TABLETS - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top